فراخوان جذب هیات علمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، فراخوان جذب هیات علمی در این سازمان را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جذب هیات علمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

به گزارش سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ به اطلاع می‌رساند سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جهت تامین بخشی از نیروی انسانی خود، اقدام به جذب 30 نفر عضو هیات علمی از طریق فراخوان مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم کرده است. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 1402/6/16 پس از مطالعه شرایط کلی جذب اعضای هیات علمی سازمان (ضمیمه) و کسب اطمینان از احراز شرایط اعلام شده به سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی به آدرس: https://newsite.markazjazb.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در فراخوان اقدام کنند.

بدیهی است ثبت‌نام در سامانه جذب، حقی برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب ایشان پس از کسب مجوزهای مراجع ذی‌صلاح و طی فرآیندهای لازم (بررسی صلاحیت علمی، عمومی و سایر ضوابط مقررات مربوط) امکانپذیر خواهد بود.

شرایط عمومی جذب عضو هیات علمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

دارا بودن مدرک دکتری تخصصی (با گرایش‌های مورد نیاز سازمان) از دانشگاه‌های معتبر داخل یا خارج کشور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان

عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان‌ها دولتی و غیردولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش

دارا بودن حداقل معدل 14 در مقطع کارشناسی، 16 در مقطع کارشناسی ارشد و 17 در مقطع دکتری تخصصی (اگر معدل‌ها به ترتیب کمتر از 16،15،13 نباشد و مجموع آن‌ها کمتر از 47 نباشند، پذیرفته است).

انطباق رشته و گرایش تحصیلی حداقل 2 مقطع تحصیلی با رشته و گرایش اعلامی در فراخوان

عدم دانش‌آموختگی به صورت نیمه‌حضوری یا غیرحضوری از دانشگاه‌های داخل یا خارج

داشتن حداکثر 45 سال سن در زمان فراخوان

دارا بودن حداقل ۲ عنوان مقاله علمی پژوهشی در 2 سال اخیر

زمینه تخصصی، علمی و پژوهشی متقاضی و فعالیت‌های پژوهشی وی باید با زمینه تخصصی مورد نیاز دفاتر و پژوهشکده‌های سازمان، همخوانی داشته و متناسب باشد و صرفاً به فعالیت‌های مرتبط با تخصص مورد نیاز، امتیاز تعلق خواهد گرفت.

تسلط بر یکی از زبان‌های خارجی (انگلیسی، عربی یا زبان‌های دیگر) در زمان فراخوان (در صورت پذیرفته شدن، تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی مشروط به تسلط بر یکی از زبان‌های خارجی است).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار