معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در اولین دوره برگزاری پویش بزرگ کتاب‌خوانی «هیس‌طوری»

اصفهان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان استان اصفهان در اولین دوره برگزاری پویش بزرگ کتاب‌خوانی «هیس طوری» با کسب عناوین گوناگون درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در اولین دوره برگزاری پویش بزرگ کتاب‌خوانی «هیس‌طوری»

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان استان اصفهان در اولین دوره برگزاری پویش بزرگ کتاب‌خوانی «هیس طوری» با کسب عناوین مختلف درخشیدند.

وی افزود : استان اصفهان در بخش «کیفی» این پویش با نظر داوران و کارشناسان دبیرخانهٔ وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه برتر شد.

نم‌نبات تاکید کرد : گروه اول پسران استان اصفهان به نام آیت‌الله مدرس و متشکل از رضا اشنویی، محمدجواد اکبری، صادق صیادی، علیرضا کاظمی، مهدی حبیب‌اللهی و امیرمهدی مشرقی، به‌عنوان گروه برتر در ارائه اردوی گفت‌وگو محور برگزیده شدند.

وی ادامه داد: صادق صیادی و محمد جواد اکبری دو دانش‌آموز اصفهانی در بخش بیش‌ترین امتیازات کسب شده موفق به کسب مدال طلا شدند.الهه علیزاده از ناحیه ۴ شهر اصفهان، ابوالفضل کاظمی از شهرستان مبارکه، فاطمه زهرا خلیلیان از شهرستان نجف‌آباد، رضا اشنویی و امیرمهدی مشرقی از شهرستان کاشان، غزل نوری از ناحیه ۵ شهر اصفهان، علیرضا کاظمی از شهرستان نجف‌آباد و پوریا عباسیان از منطقه امامزاده نیز در بخش‌های مختلف پویش نظیر کنش گری، دعوت از دانش‌آموزان، لایک، هیس طوری پلاس و... موفق به دریافت مدال نقره شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: هدف از ایجاد این پویش آگاهی‌بخشی و تغذیه فرهنگی نوجوانان از تاریخ استعمار و کتاب‌های ترجمه شده است؛ پویش «هیس‌طوری» موضوع کنشگری نوجوانان دهه هشتادی را نیز در دستور کار داشته و دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۸ساله در این رویداد ملی شرکت کردند و در کنار مطالعه کتاب، به کنشگری و تولید آثار هنری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار