فرماندار شهرستان شیروان:

شهید رجایی و باهنر الگوی انجام کار خیر و ماندگار شوند

شیروان (پانا) - فرماندار شهرستان شیروان اظهار کرد با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر باید یک کار خیر و ماندگار از خود به یادگار گذاشت.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید رجایی و باهنر الگوی انجام کار خیر و ماندگار شوند

دولت اسماعیل زاده در دیدار با جمعی از مدیران ادارات، نهادها و ارگان ها با امام جمعه شهرستان شیروان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که روح اسلام و ولایت فقیه در آن حاکم است.

فرماندار شهرستان شیروان از تلاش ها و خدمات شبانه روزی همه مدیران در کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها در این هفته تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم با تأسی و الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر که بانی راه اندازی امور تربیتی در مدارس و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف پوشش دادن و حل مشکلات سه دهک پایین جامعه، از یادگاران این دو شهید بزرگوار است، یک کار خیر و ماندگار از خود به یادگار بگذاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این هفته پروژه‌های خدماتی، عمرانی و صنعتی فراوانی داریم که توسط بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد و هر مدیری به توان خودش دستاوردهای دولت، نظام و خدماتی را که انجام گرفته، برای مردم و اصحاب رسانه و در فضاهای مجازی و حقیقی بازگو کند.

اسماعیل زاده از کلنگ زنی ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان و همچنین افتتاح ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: یکی از پروژه های مهم افتتاح طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع با حضور معاون وزیر است که اگر به درستی اجرا شود شاهد خدمات بسیار خوبی برای مردم خواهیم بود که اجرای این طرح می تواند یک کار ماندگار برای این شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان شیروان با بیان اینکه استفاده از بیانات مقام معظم رهبری باید به عنوان نقشه راه برای خدمت به مردم و نظام اسلامی باشد، افزود: با توجه به رشد فزاینده ای که مخابرات دارد، یکی از پروژه های مهم اجرای طرح فیبر نوری به طول بیش از ۳۰ کیلومتر توسط این اداره با همکاری شهرداری است و همچنین اجرای طرح آبرسانی شهر شیروان که برای ۵ سال آینده از آب پایدار و سالم استفاده کرده و نگرانی نخواهیم داشت.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار