امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

نتیجه اقدامات دولت باید درسفره مردم مشاهده شود

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهردرخطبه‌های نماز جمعه، ضمن اشاره به دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در طول دوسال گذشته، خواستار مشاهده نتیجه اقدامات دولت درسفره‌های مردم شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه اقدامات دولت باید درسفره مردم  مشاهده شود

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر، در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه در مصلی منطقه ودر سخنانی با دعوت همگان به رعایت حدود و تقوای الهی افزود: نقش و برکات تقوا از اهمیت خاصی در زندگی همگان برخوردار است و جامعه امروز ما به این گوهر گرانبها بیشتر از همیشه نیاز دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره‌جهانی اربعین حسینی اظهار کرد: با همراهی رهروان اباعبدالله‌الحسین(ع) آنهایی که توانایی دارند درراهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند و دیگران هم با همیاری این افراد را پشتیبانی کنند.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نمازجمعه با گرامی‌داشت هفته دولت، یاد، خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت تصریح کرد: دو سال از تشکیل دولت سیزدهم با توجه به سختی‌های مسیر راه گذشت و مشکلات در این راه هنوز بسیار زیاد می‌باشد و توقع مردم نیز بالا رفته وبرای حل مشکلات نیاز به زمان داریم.

وی در رابطه با پیشرفت‌های دولت در طول این دو سال بیان کرد: به عنوان مثال دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش صنایع مختلف، دیپلماسی، رشد صادرات و واردات،غلبه بر کرونا و... مناسب بود و ادامه داد، مردم اعتقاد دارند نتیجه اقدامات دولت می‌بایست در سفره آنها دیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اسلامشهر در رابطه با برگزاری اجلاس بریکس در آفریقای‌جنوبی خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور ریاست‌جمهور برگزار شد، جمهوری‌اسلامی ایران به عنوان عضو جدید گروه بریکس انتخاب شد و در جلسه بریکس با همراهی هفتاد کشور تصمیم گرفتند در مبادلات اقتصادی خود از دلار استفاده نکنند.

امام جمعه اسلامشهر در رابطه با برگزاری میز خدمت ادارات به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه تأکید کرد: مردم در جریان تشکیل میز خدمت با مسئولان خود به صورت مستقیم دیدار می‌کنند و ما می‌بایست در راه رضای خدا به مردم خدمت کنیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار