یزد قهرمان هندبال دانش‌آموزان دختر کشور شد

تهران (پانا) - آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
یزد قهرمان هندبال دانش‌آموزان دختر کشور شد

به گزاش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین اختتامیه سی و سومین مسابقات دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر که در یاسوج برگزار شد گفت: این مسابقه سی و سومین مسابقات ورزشی دختران بود مجموعا در پنج استان میزبان ۷ هزار دانش آموز بودیم که در ۹ رشته برگزار شد.

حسین بابویی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد میزبان مسابقات هندبال دختران و پسران و طناب زنی دختران بودیم که در این مسابقات ۲۶ استان با تعداد ۲هزار نفر دانش آموز شرکت کردند.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور افزود: کمیته های استعدادیابی در این مسابقات مستقر بودند که استعدادها برتر را شناسایی و به تیم های ملی معرفی می‌کنند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد استان‌ یزد مقام اول، استان فارس مقام دوم و مقام سومی به صورت مشترک به استانهای اصفهان و خراسان رضوی رسید.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات توسط ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش و برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به تیم هندبال استان یزد اهداء شد.

رقابت‌های ورزش دانش آموزی در ۲ رشته هندبال و طناب زنی برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ۲۱ مرداد به میزبانی شهر یاسوج آغاز و تا دوم شهریور ادامه داشت که تیم هندبال دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد (از ۲۱ تا ۲۸ مرداد) با برد مقابل تیم اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان پسر کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار