فرماندار کاشمر خبر داد:

افتتاح و عملیات ساخت ۸۶ پروژه در کاشمر 

کاشمر(پانا) - فرماندار شهرستان کاشمر از افتتاح ۸۶ پروژه در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در کاشمر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و عملیات ساخت ۸۶ پروژه در کاشمر 

حجت الله شریعتمداری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت در نشست خبری اصحاب رسانه که در محل فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شده بود، بیان کرد: در هفته دولت امسال ۸۶ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جاده شادمهر اظهار کرد: با وجود اینکه هم‌زمان با هفته دولت قرار بود ۵ کیلومتر از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر که وعده استاندار خراسان رضوی بود بهره‌برداری و افتتاح شود، اما چون در طراحی اولیه پیش‌بینی عبور احشام انجام نشده بود با دستور استاندار خراسان رضوی نقشه مورد بازنگری مجدد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر بهاریه با اعتبار ۲ میلیارد تومانی در دست احداث است، عنوان کرد: فقط در ۲۰ کیلومتر قطعه دوم باید بیش از ۱۲۴ پل احداث شود که کار بزرگی است، با اعتباراتی که اخیراً تخصیص یافته اکنون پروژه از سرعت خوبی برخوردار است.

حجت الله شریعتمداری در پایان گفت: بر اساس دستور معاونت عمرانی استاندار خراسان هر کدام از پیمانکاران که نتوانند پروژه را با سرعت مورد انتظار پیش ببرند بدون شک خلع ید خواهند شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار