دبیر کارگروه تبیین، تبلیغ و اطلاع رسانی ناحیه یک بهارستان:

اجرای دقیق برنامه بازگشایی مدارس، نقطه طلایی اقدامات پروژه مهر خواهد بود

بهارستان یک (پانا) - دبیر کارگروه تبیین، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ناحیه یک بهارستان، در جلسه کارگروه پروژه مهر با محوریت بازگشایی مدارس، اجرای دقیق برنامه بازگشایی مدارس را نقطه طلایی اقدامات پروژه مهر خواند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دقیق برنامه بازگشایی مدارس، نقطه طلایی اقدامات پروژه مهر خواهد بود

رضا نیکجوی، کارشناس روابط عمومی ناحیه یک بهارستان ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به فعالیت های پروژه مهر، برپایی دقیق برنامه بازگشایی را نقطه ای طلایی در بین اقدامات پروژه مهر منطقه خواند و ادامه داد: وظایف کارگروه تبیین، تبلیغ و اطلاع رسانی در سراسر پروژه مهر نمایان است، اما شاخص ترین آن برنامه های جشن شکوفه ها، آیین بازگشایی و زنگ ایثار و مقاومت است.

وی در ادامه با اشاره بر اهمیت شناساندن جایگاه شامخ شهدای انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان از برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس در حاشیه زنگ ایثار و مقاومت خبر داد و در ادامه افزود: طبق مصوبه این کارگروه نمایشگاهی شامل دست سازه های خوارزمی و جابر بن حیان به همراه دست سازه های نمونه فرهنگی که به مرحله استانی رسیده اند، در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برپا خواهد شد.

نیکجوی در ادامه با اشاره به لزوم بررسی و نظارت بر تعویض تابلو های فرسوده مدارس گفت: از جمله فعالیت های مهم این کارگروه بررسی سردر ورودی مدارس است که با توجه به فرسوده بودن درصد بالای تابلوهای مدارس نیاز به تغییر این تابلوها بیش از پیش دیده می شود. همچنین دیوارنویسی مدارس نیز که با کمک شهرداری های صالحیه و گلستان انجام خواهند گرفت، مورد نظارت محتوایی این کارگروه بوده و متن ها و طرح های آن باید توسط این کارگروه به تایید برسند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل محمدزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار