فرماندار شهرستان بهارستان خبر داد:

اعزام ۴۰۰ زیارت‌اولی از شهرستان بهارستان به راهپیمایی اربعین

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان از اعزام ۴۰۰ زیارت اولی از شهرستان بهارستان به صورت رایگان به راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۴۰۰ زیارت‌اولی از شهرستان بهارستان به راهپیمایی اربعین

آیین اعزام نمادین ۴۰۰ زیارت اولی شهرستان بهارستان با حضور عبداله نوحی، فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه بخش بوستان از مقابل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهارستان در حاشیه این آیین ضمن اشاره به لزوم توجه به ارزش های حسینی، اظهار کرد: این افراد مطابق با مصوبه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان، با هزینه این ستاد و به صورت رایگان به اجتماع بزرگ اربعین اعزام می‌شوند که در مرحله اول دو دستگاه اتوبوس و طی روزهای آینده، مجموعا ۴۰۰ نفر زائر اولی اعزام خواهند شد.

نوحی ادامه داد: شایسته است خود را در مسیر تربیتی امام قرار دهیم و به خواسته های امام توجه کنیم؛ خواسته امام تحقق آرمان های دینی در جامعه، زندگی در مسیر سیره و رفتار امام است.

در راستای اجرای مصوبات قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز ۹ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائران به شهر مهران اعزام شد. شایان ذکر است ۳۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان بهارستان وظیفه اعزام زائران از شهرهای گلستان، نسیم‌شهر و صالحیه و روستاهای اورین و همدانک را در روزهای دوم، چهارم و ششم بر عهده خواهند داشت.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار