مدیر آموزش و پرورش ملارد: 

مدیران مدارس، تسهیلگران گسترش نوآوری در مدارس هستند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ ملارد، بر ایفای نقش تسهیلگری مدیران مدارس در زمینه‌های مختلف به ویژه گسترش، نوآوری و توسعه در مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های متفاوت تاکید کرد‌.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، تسهیلگران گسترش نوآوری در مدارس هستند

در ادامه‌ سلسله نشست‌های تربیتی و روشنگری مدیران مدارس ملارد، نشست مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ملارد با حضور حجت الاسلام والمسلمین خوبانی امام جمعه و رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ملارد، سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ملارد با مدیران مدارس ابتدایی دخترانه این شهرستان برگزار شد.

سعید تیموری راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد طی این نشست عنوان کرد: از وظایف مدیران مدارس برقراری امنیت و آرامش مدارس در طول سال تحصیلی در بین دانش آموزان است، چرا که در سایه آرامش و امنیت می‌توان به اهداف آموزشی، تربیتی و پیشرفت های بسیاری در حوزه های متفاوت دست یافت.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر وظایف مدیران مدارس افزود: از وظایف دیگر مدیر مدرسه این است که بر کل فرآیندها و فعالیت های مدرسه نظارت کافی داشته باشد و سایر همکاران نیز لازم است در این امر همیاری لازم را با وی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: ضروری است بدانیم اگر نقش مدیر به طور صحیح صورت گیرد و فعالیت ها انجام شود، سایر نقش‌ها هم درست انجام می‌شود، بنابراین تعامل مدیران مدارس و آموزش و پرورش در جهت برقراری آرامش و امنیت در مدارس بسیار موثر خواهد بود.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار