رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهدمقدس:

ناحیه دو مشهد بیشترین سهم را در طرح گام‌های عاشقی دارد

مشهد(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح گام‌های عاشقی گفت، ناحیه دو بیشترین سهم را در طرح گام‌های عاشقی دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ناحیه دو مشهد بیشترین سهم را در طرح گام‌های عاشقی دارد

علی فتح آبادی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس در حاشیه جلسه هماهنگی و هم اندیشی گام های عاشقی گفت: دومین جلسه از سلسله جلسات هماهنگی گام های عاشقی در قالب دبیرخانه گام های عاشقی در کانون فارابی ناحیه دو برگزار شد. هدف از برگزاری جلسه گام های عاشقی برگزاری مراسماتی باشکوه در مشهد مقدس است. گام های عاشقی در راستای تحقق هدف آموزش و پرورش که تربیت بدون وقفه است؛ برداشته می‌شود. دانش آموز همان طور که در سال تحصیلی آموزش می بیند، در ایام ویژه هم به همراه انجمن اولیا و مربیان در مدارس طرح گام های عاشقی به زائرین خدمت رسانی می‌کند.

فتح آبادی ادامه داد: مبنای ما در آموزش و پرورش این است که همان طور که دانش آموز در مدرسه تحصیل می کند، در ایام ویژه ای مانند اربعین حسینی و دهه آخر صفر به زائرین هم خدمت گزاری کند. بیشترین تدارکی که در دهه آخر صفر برنامه ریزی شده است، تکریم و استقبال از زائرین پیاده امام رضا(ع) است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو افزود: در سال های گذشته، طرح گام های عاشقی توسط مردم اداره می شد، اما امسال توسط آموزش و پرورش مدیریت طرح گام های عاشقی منسجم تر و بهتر شده است. ناحیه دو هم بیشترین سهم را در این طرح ایفا می کند که به دلیل موقعیت جغرافیایی این ناحیه است. در ناحیه دو هم پانزده مدرسه مانند مدارس مولوی و فرهنگ در طرح گام های عاشقی شرکت کردند. پیش بینی می شود در طرح گام های عاشقی ناحیه دو، سیصد الی چهارصد هزار زائر پوشش داده شوند.

دانش آموز خبرنگار :سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار