سردار شرفی:

تاکنون ۲۸۱ هزار و ۹۶۴ گذرنامه زیارتی صادر شده است

تهران (پانا)- رئیس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین گفت تاکنون ۲۸۱ هزار و ۹۶۴ گذرنامه زیارتی صادر شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون ۲۸۱ هزار و ۹۶۴ گذرنامه زیارتی صادر شده است

سردار محمد شرفی روز یکشنبه با اشاره به اقدامات این کمیته در دو سطح ستادی و اجرایی در ارتباط با راهپیمایی اربعین به رسانه‌ها اظهار داشت : با هماهنگی و موافقت دولت عراق ،امسال برای زائران متقاضی اربعین حسینی اقدام به صدور گذرنامه زیارت کرده ایم .

وی با بیان این که این گذرنامه بر مبنای تمامی استانداردهای جهانی تهیه شده است،ادامه داد: از اول محرم تاکنون ۲۸۱ هزار و ۹۶۴ گذرنامه زیارتی صادر شده است و حدود ۵۰ هزار گذرنامه هم تمدید شده اند .

این مقام مسوول در ستاد مرکزی اربعین با تاکید براین که براساس تصمیم گیری انجام شده عبور اتباع خارجی مقیم ایران برای سفر به عتبات عالیات از مرز شلمچه و اتباع خارجی غیر مقیم و ترانزیتی از مرز چذابه انجام می شود ، اظهار کرد : اتباع خارجی، فاقد مجوز به مرزها مراجعه نکنند .

شرفی در ادامه با بیان این که تلاش شده است که بخش اعظمی از نگرانی های جاده ای که در سال گذشته داشتیم ، امسال برطرف شود، تصریح کرد : با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، امیدواریم در سال جاری در راه های مواصلاتی به مرزها از نظر ترافیکی مشکل کم تری داشته باشیم .

وی همچنین گفت : در سال جاری تلاش کرده ایم که تعداد پارکینگ ها را افزایش دهیم و موضوع امنیت آنها مورد توجه جدی تری قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار