دانش‌آموز عضو تیم ملی هندبال: بزرگترین هدفم رسیدن به رتبه برتر آسیا در رشته هندبال است

اصفهان (پانا) - عضو تیم ملی هندبال جوانان گفت بزرگترین هدفش رسیدن به رتبه برتر آسیا در رشته هندبال است و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز عضو تیم ملی هندبال: بزرگترین هدفم رسیدن به رتبه برتر آسیا در رشته هندبال است

الهه نیکان، از فلاورجان عضو تیم ملی هندبال جوانان، ۱۷ سال دارد و در کلاس دوازدهم رشته علوم انسانی در دبیرستان فاطمیه تحصیل می‌کند.

وی در گفت‌وگو با پانا گفت: «من حدود ۸ سال است در رشته ورزشی هندبال کار می‌کنم و ۴ سال تمرین حرفه‌ای دارم. امسال هم اولین سال حضور من در تیم ملی بود. از سال ۹۹ تمرینات تیم ملی شروع شد، ولی امسال به جمع تیم ملی اضافه شدم.»

نیکان در مورد مدال‌هایی که کسب کرده گفت: «مهمترین مدالی که دارم مدال قهرمانی لیگ برتر با تیم سپاهان است. سال پیش مقام سومی لیگ برتر را در این تیم کسب کردم و مقام‌های اولی لیگ دست یک و مقام‌های رده سنی نوجوانان تا جوانان در تیم‌های اصفهان و سپاهان را کسب کردم.»

این بازیکن تیم ملی ادامه داد: «در مسابقات آسیایی جوانان به میزبانی هنگ کنگ، با تیم‌های قدرتمند چین، چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان بازی کردیم و توانستیم سهمیه جهانی را به دست آوریم. سال آینده به میزبانی مقدونیه شمالی مسابقات جهانی برگزار می‌شود و انشاالله که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.»

وی در خصوص اینکه آیا ورزش به درسش آسیب زده است، گفت: «با توجه به اینکه در ورزش نیاز به تمرین و کسب مهارت دارم و مجبورم وقت زیادی را صرف کنم به همین خاطر تا حدودی از درس دور بودم، ولی وقت‌هایی که زمان خالی دارم صد در صد اولویت من درس است.»

نیکان با بیان اینکه با امید به خدا و تشویق پدر و مادر و برادرانم و حمایت و پشتیبانی مربیان ورزش و حمایت کادر مدرسه، مدیر و معاونین و معلمان توانستم این موفقیت را کسب کنم، ادامه داد: «هر انسانی هدف خودش را دارد و هدف من هم رسیدن به بهترین هاست و هر شکستی که می خورم برای من مهم نیست و به هدفم نگاه می‌کنم و ادامه می‌دهم.»

مدیر دبیرستان فاطمیه فلاورجان نیز در مورد اخلاق الهه نیکان گفت: «نوع دوستی و همکاری و اخلاق خوب ورزشی او باعث شده دوستانش در مدرسه او را بسیار دوست داشته باشند. همچنین از دبیران دبیرستان نیز به خاطر حمایت الهه نیکان در تدریس مجدد درس‌ها به او تشکر می کنم.»

در پایان الهه نیکان از مسئولین خواست تا حمایت‌های مالی بیشتری را برای بانوان در رشته هندبال در نظر بگیرند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا صف لشکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار