خراسان رضوی میزبان مسابقات استعدادهای برتر هندبال کشور

تهران(پانا) - چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شهریور امسال به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خراسان رضوی میزبان مسابقات استعدادهای برتر هندبال کشور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، طبق اعلام دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هندبال در شهریور امسال به میزبانی استان خراسان رضوی در بخش پسران و استان اصفهان در بخش دختران برگزار خواهد شد.

مسابقات استعدادهای برتر پسران از 17 تا 24 شهریور به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد و دختران از 18 تا 24 شهریور به میزبانی استان اصفهان و شهر اصفهان برگزار می‌شود و زمان ثبت نام و تیم بندی در سامانه «مبین» و «هندبال من» از 23 مرداد آغاز شده و تا 13 شهریور ادامه دارد.

طبق شرایط ثبت‌نام و برگزاری مسابقات استعدادهای برتر تعداد نفرات هر تیم 16 بازیکن و 2 همراه (1 نفر سرمربی و 1 نفر سرپرست) است و ‌لازم است سرمربی پسران حداقل دارای مدرک مربیگری درجه 1 و در بخش دختران دارای مربیگری درجه 2 باشد.

بازیکنان باید متولدین 1388/10/11تا 10/11/ 1390باشند و لازم است در بخش پسران حداقل قد دو نفر از بازیکنان بالاتر از 190 و در بخش دختران بالاتر از 180 سانتیمتر باشد. بدیهی در صورت عدم رعایت این شرط، تعداد 14 نفر پذیرش خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، در صورت ثبت نام تیم‌ها در سامانه «مبین» تمامی هزینه‌های برگزاری مسابقات توسط وزارت ورزش و جوانان تامین می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار