آغاز سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌‌و‌پرورش کشور

‌تببین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و اجرای‌سازی ماموریت‌های ۱۲ گانه ریاست جمهوری از اصلی‌ترین اهداف اجلاس است

تهران (پانا) - ‌سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از صبح امروز در تهران و مراکز استان‌ها آغاز به‌کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌‌و‌پرورش کشور

د‌ر این دوره اجلاس به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌‌شود و به مدت سه روز روسای آموزش و پرورش استان‌ها در مرکز استان گرد هم می‌آیند و ادارات شهر تهران و شهرستان‎‌های تهران و البرز در اردوگاه شهید‌باهنر حضور خواهند داشت.

‌روز اول این اجلاس کاملا مجازی در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. به جز۷۳۰ روسای آموزش و پرورش مناطق کشور، مدیران آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران سازمان نوسازی مدارس، روسای دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روسای ادارت عشایری ۱۲ استان، روسای سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مشاور امور زنان سراسر کشور در این اجلاس حضور می‌یابند.

‌‌معاون اول رئیس‌جمهوری میهمان ویژه این اجلاس است.

در این اجلاس، برنامه کلاس اخلاق یکی از اساتید حوزه هم برگزار می‌شود.

‌تببین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در پاسخگویی به منویات مقام معظم رهبری درخصوص این وزارتخانه از اصلی‌ترین اهداف این اجلاس است.

تدابیر مدیریتی در راستای اجرای‌سازی ماموریت‌های ۱۲ گانه ریاست جمهوری موضوع بعدی مهم مورد بحث در این اجلاس خواهد بود.

ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در برنامه‌ریزی‌های مرتبط با اجرای سند تحول بنیادین و آغاز سال نحصیلی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در اجلاس سی‌وهفتم مد نظر قرار دارد.

1‌0 موضوع مهم مورد بحث در این اجلاس شامل سند تحول بنیادین و تدوین نقشه راه برای سند تحو‌ل، ‌ارتقای جایگاه معلم‌، ‌آغاز سال تحصیلی و انجام برنامه‌ریزی‌های نهایی، تقویت مدارس دولتی، سازماندهی و کمبود نیروی انسانی، آسیب‌های سیاسی و اجتماعی و صیانت از کودک، برنامه فراگیر پروشی و فرهنگی مدرسه‌، نقش‌ها و ماموریت‌های جدید مدارس، تقویت نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی و پوشش تحصیلی و تضمین فرصت‌های یادگیری عادلانه ‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار