مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

بهسازی محور حیدرآباد و نقده ۵۰ درصد پیشرفت دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده پیشرفت ۵۰ درصدی دارد که اجرای کامل آن، زمینه سهولت تردد در این محور را فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی محور حیدرآباد و نقده ۵۰ درصد پیشرفت دارد

سیدمحسن حمزه لو در بازدید خبرنگاران از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: برای اجرای این طرح ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر این طرح ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد که اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک‌ جاده‌ای و کاهش تصادفات می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق قرارداد، اجرای این طرح در طول یک سال انجام می‌شود و زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش ۳۰ کیلومتری مسیر محمدیار - بناب با اجرای این طرح ادامه داد: کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب‌های منطقه، کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی از جمله مزیت‌های بهره‌برداری از محور سه‌راهی محمدیار - بناب است.

وی افزود: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده نقش موثری در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه و سهولت تردد زائران اربعین حسینی دارد.

وی اضافه کرد: محور حیدرآباد - نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر طول داشته و هفت کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه عملیات اجرایی این مسیر با تمام توان در ۱۲.۵ کیلومتر در حال انجام است، ادامه داد: بخشی از این محور نیز تا اربعین امسال با حدود ۶ کیلومتر آماده بهره برداری می‌شود.

حمزه‌لو اظهار کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار