آماده‌سازی بخش‌های مختلف مرز تمرچین پیش از اربعین

ارومیه (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۸ گروه راهداری در حال آسفالت مسیرهای منتهی به مرز تمرچین هستند، گفت بخش مهمی از پروژه‌های راهداری تا اربعین تکمیل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی بخش‌های مختلف مرز تمرچین پیش از  اربعین

پیمان آرامون عنوان کرد: اداره کل راهداری در بخش‌های مختلف نظیر آسفالت، حذف نقاط حادثه‌خیز، احداث پل، ساماندهی پایانه تمرچین و روشنایی در مسیرهای پایانه مرزی مهران در حال آمادگی برای اربعین است.

وی افزود: این 8 گروه در مسیرهای نقده ـ پیرانشهر، میاندوآب ـ ملکان، ارومیه ـ مهاباد، پیرانشهر ـ تمرچین، محور گلان به سمت مهران ارومیه ـ اشنویه قطعه اول، ارومیه ـ اشنویه قطعه دوم، تکاب ـ تخت سلیمان، خروجی ماکو ـ پل هندوار در فعالیت و اجرای عملیات هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه امسال 51.1 کیلومتر آسفالت در مسیرهای مختلف انجام می‌شود، تأکید کرد: عملیات خط‌کشی و نصب علائم هشداردهنده در مسیرهای منتهی به مرز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. ضمن اینکه عملیات راه اندازی روشنایی و اورهال سیستم‌های مربوطه در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است که تا قبل از اربعین تکمیل و مورد استفاده زوار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تهیه و نصب 16 دستگاه کولر گازی 9000 مربوط به گیت‌های گذرنامه و خرید 5 دستگاه آب سردکن 4 شیره، ساخت آشیانه آتش‌نشانی به مساحت 88 مترمربع، خرید خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات کامل، مرمت و بهسازی سالن‌های مسافری و تجاری، مستحدثات جانبی با محوطه در پایانه مرزی تمرچین و خرید تجهیزات کانکس های گذرنامه به 15 دستگاه بارکد خوان پاسپورت نیز در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار