پژمانفر در گفت‌و‌گو با پانا:

نگاه به هویت ملی در امور تربیتی، اقدامات دستوری و تکلیفی نمی‌طلبد

همه دستگاه‌ها در راستای فرهنگسازی گام بردارند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را ضروری دانست و گفت فرهنگسازی به باوری احتیاج دارد که همه دستگاه‌ها باید در راستای ایجاد این باور، گام بردارند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نگاه به هویت ملی در امور تربیتی، اقدامات دستوری و تکلیفی نمی‌طلبد

نصرالله پژمانفر در گفت‌و‌گو با پانا تدبیر داشتن در تنظیم برنامه هفتم توسعه را ضروری دانست و گفت: «فضایی که امروز در میان جوانان ما ایجاد شده است و تغییر دیدگاه‌ها و‌ نگاه‌هایشان ناشی از غفلت مسئولان، خانواده‌ها، رسانه‌ها و تمامی مجموعه‌های تاثیرگذار است.»

وی افزود: «برای نگاه به هویت ملی در امور تربیتی، نیاز به اقدامی دستوری و تکلیفی نیست. سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ تاکنون جدی گرفته نشده است در صورتی که باید جدی گرفته شود. فرهنگسازی به باوری احتیاج دارد که همه دستگاه‌ها باید در راستای ایجاد این باور، گام بردارند.»

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: «در جهت بررسی برنامه هفتم، پیشنهاداتی در حوزه مباحث قرآنی و مسائل فرهنگی ارائه داده‌ایم. امیدواریم این موضوع از مواردی باشد که موجب تقویت نگاه فرهنگسازی شود.»

وی به عملکرد کمیسیون اصل ۹۰ در حوزه فرهنگسازی اشاره کرد و گفت: «ورود به این حوزه وظیفه دستگاه‌های نظارتی نیست اما تاکنون ارتباطاتی داشته‌ایم و تذکراتی داده‌ایم، اخبار و گزارشاتی که به ما منتقل شده است را پیگیری کرده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار