رییس فدراسیون تکواندو:

3 خانه تکواندو در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

شهرکرد (پانا) - رییس فدراسیون تکواندو در همایش بزرگ تکواندوکاران استان چهارمحال وبختیاری در فرهنگسرای شهرکرد از افتتاح 3 خانه تکواندو در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
3 خانه تکواندو در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

هادی ساعی، قهرمان جهان و المپیک و رییس فدراسیون تکواندو شب گذشته در همایش تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد با اشاره به اینکه ورزش تکواندو در ۸ ماهه گذشته رشد بسیار خوبی در این استان داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران در این استان، در حال برگزاری است، تیم ملی تکواندوی نوجوانان سال گذشته بر بام جهان ایستاد.

وی افزود: امروز یک خانه تکواندو در لردگان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد و فردا چهارشنبه دو خانه تکواندو نیز در بروجن و‌ کیار افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاهد یک همدلی در بین تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری هستیم، یادآور شد: سال گذشته حدود ۵ تکواندوکار از این استان در لیگ برتر حضور داشت، اما در سال‌جاری این عدد به ۳۰ ورزشکار رسید، امیدواریم شاهد حضور تکواندوکاران این استان در تیم ملی باشیم.

وی در ادامه افزود: تیم دختران تکواندوکار بزرگسال از چهارمحال و بختیاری امسال در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و قطعا از این تیم حمایت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار