معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش:

امتحانات خردادماه در استان اصفهان با وجود تغییرات فرایندی به نحو مطلوب برگزار شد

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت امتحانات در خردادماه سال جاری با تغییر فرایند و دشواری‌هایی که داشت، اما به شکل مطلوب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات خردادماه در استان اصفهان با وجود تغییرات فرایندی به نحو مطلوب برگزار شد

سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی کارشناسان سنجش و حراست نواحی و مناطق استان اصفهان اظهار کرد: امتحانات در خردادماه سال جاری با تغییر فرایند و دشواری‌هایی که داشت اما به شکل مطلوب برگزار شد.

وی، ادامه داد: چالش‌های حوزه‌های امتحانی باید پیش از برگزاری پیش‌بینی و مدیریت شوند تا مشکلی برای هیچ یک از دانش‌آموزان به وجود نیاید و حقی از کسی ضایع نشود.

بنی لوحی عنوان کرد: اگر تخلفی در هر یک از مراحل برگزاری امتحانی از دانش‌آموز رخ داد طبق قوانی قابل‌ بررسی و اقدام است و باید در نظر داشت در نحوه برگزاری امتحانات در عین‌حال که باید قوانین را به‌دقت رعایت کرد، نباید دانش‌آموزی را از امتحان‌دادن محروم کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امتحانات شهریورماه در پیش است که اهمیت آن کمتر از خردادماه نیست و باید دقت نظر بیشتری را در خصوص حوزه‌های اجرا و تصحیحی نسبت به خردادماه داشت.

دانش آموز خبرنگار غزل صدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار