ناظر مسئول آزمون طرح ملی اتقان بهارستان دو:

هدف از برگزاری طرح اتقان، ارتقای یادگیری معلومات قرآنی در آموزگاران است

بهارستان دو (پانا) - ناظر مسئول و مربی آزمون طرح ملی اتقان دبیرستان دخترانه ولایت بهارستان دو، اولویت آموزش در طرح اتقان را ارتقای یادگیری معلومات قرآنی در آموزگاران دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری طرح اتقان، ارتقای یادگیری معلومات قرآنی در آموزگاران است

برگزاری کلاس‌های طرح اتقان ویژه معلمان در دبیرستان دخترانه ولایت در بهارستان دو برگزار شد. محمد خلیفه‌لو، ناظر مسئول و مربی آزمون طرح ملی اتقان دبیرستان دخترانه ولایت اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح در دوره ابتدایی برای آموزگاران، ارتقای توانمندی‌های قرآنی همکاران در معنا و مفهوم سوره‌های کوتاه، حفظ و قرائت آنها است که بیشتر با قرآن آشنا شوند و انس بگیرند.

وی در ادامه افزود: اولویت ما اطلاعات قرآنی را در اختیار دبیران قرار دادن است، زیرا دین ما اسلام و کتاب آسمانی ما قرآن کریم است و هر مسلمانی باید اطلاعات هرچند کوچک کتاب دین خود را بداند و در انتشار این مطالب یا فراگیری آنها کوشا باشد. مخصوصا دبیران که این مطالب را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

خلیفه لو در ادامه با اشاره به کلاس‌های برگزار شده تشریح کرد: این کلاس‌ها برای حفظیات سوره‌های کوتاه، معنا و مفهوم سوره‌های جزء ۳۰ قرآن، فراگیری اذکار نماز و انس گرفتن با قرآن کریم برای آموزگاران در نظر گرفته و اجرا شد که همکاران خانم و آقا از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ مرداد برای آزمون در دبیرستان دخترانه ولایت حضور دارند.

دد ادامه نرگس اسلامی ناظر خانم‌‌ها در طرح اتقان تابستان ۱۴۰۲ اذعان کرد: امسال در این طرح، هر هفته ۲ جلسه یک و نیم ساعته برای ۲۲۵ فراگیر خانم و آقا تشکیل شد که بازخورد مثبتی در فراگیری قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی داشت.

ناظر مسئول آزمون طرح اتقان، درمورد این طرح بیان کرد: کلاس‌های ما شامل ۲۰ سوره آخر جزء ۳۰، آموزش قواعد مقدماتی تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن است که از نظر من در آموزش قرآنی دانش‌آموزان زیر نظر این همکاران نتیجه خوبی را در جامعه و مدارس اعمال خواهد کرد.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:در نتیجه این طرح و آزمون بالغ بر ۹۰ درصد فراگیر‌ها در حفظ و قرائت و یادگیری قواعد قرآن کریم خیلی عالی عمل کرده‌اند و این باعث بازخورد مثبت در بین آموزگاران و افتخار ما می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: حدیث معروف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار