فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

تمام ابعاد رسانه‌ای در میدان جنگ نرم امروز نیازمند ورود است

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت تمام ابعاد رسانه‌ای در میدان جنگ نرم امروز نیازمند ورود است در این میان دشمن با تمام توان در صحنه حضور دارد و رسانه‌های داخلی نیز باید با تمام توان در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام ابعاد رسانه‌ای در میدان جنگ نرم امروز نیازمند ورود است

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز در میدان جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم گام گذاشته و ایستادگی در برابر این جنگ تنها با الهام از قدرت رسانه ممکن است.

وی افزود: در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، باید اصحاب رسانه با همت والای خود به منظور تبیین واقعیت‌ها و نمایش خدمات ارائه شده به مردم وارد میدان شوند و از سیاه‌نمایی دشمن جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: امروز که فرمان جهاد تبیین از جانب رهبر انقلاب اسلامی صادر شده، باید نسبت به تقویت ابعاد سیاسی، احتماعی و دیگر ابعاد در میان اصحاب رسانه و آحاد مردم تلاش شود چراکه در مسیر جهاد تبیین نیازمند این توانمندی‌ها هستیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها با امیدآفرینی در جامعه و با نمایش خدمات ارائه شده در عرصه‌های مختلف، می‌توانند وظیفه تبیینی خود را ایفا کنند. در این زمینه در کنار تمام مطالبات مردمی، به نمایش اقدامات و خدمات نیز پرداخته شود تا مردم از این خدمات نیز آگاهی پیدا کنند.

رجبی، ایجاد انگیزه در میان اقشار مختلف را ضامن موفقیت در حوزه جهاد تبیین دانست و گفت: با انگیزه عمومی می‌توان به قله‌های موفقیت رسید.

وی بیان داشت: تمام ابعاد رسانه‌ای در میدان جنگ نرم امروز نیازمند ورود است. دشمن با تمام توان در صحنه حضور دارد و رسانه‌های داخلی نیز باید با تمام توان در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.

در این مراسم، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه شهداء نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای با هدف تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: فعالیت رسانه‌ها برای تحقق آرمان‌های مدنظر انقلاب اسلامی پیش شرط موفقیت است و در این مسیر به یاری تمام اصحاب رسانه نیازمندیم.

جهانگیر اسلام پرست، بیان کرد: مطالبه‌گری و امیدآفرینی در راس توجهات اصحاب رسانه استانی قرار دارد و جشنواره‌های ابوذر و امید نیز با همین محوریت در سال‌جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار