مشکلات آموزشی با تعامل و همگرایی رفع می‌شود

ارومیه(پانا)- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت با همگرایی، صمیمیت و ترسیم افق‌ها باید به رفع مشکلات موجود در بخش آموزش کمک شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات آموزشی با تعامل و همگرایی  رفع می‌شود

سردار حبیب شهسوار در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سپاه همواره یاریگر آموزش و پرورش است، ادامه داد: آموزش و پرورش خط مقدم حفاظت و صیانت از نظام اسلامی است و بی توجهی به آموزش و پرورش یکی از مسایلی است که در سالهای گذشته به صورت جدی با آن مواجه بودیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه باید نگاه هزینه بر بودن به این بخش را مورد بازبینی قرار داد، اضافه کرد: دانش آموزان لازم است در مدارس به صورت صحیح تربیت و آموزش دیده و به دانشگاهها فرستاده شوند چرا که حاصل تمام آموزشهای دریافتی در طول دوران کودکی و نوجوانی در دانشگاهها نمود پیدا می کند.

سردار شهسوار با اشاره به اینکه معلمان مدافعان سنگر تعلیم تربیت هستند، اظهار کرد: این استان از نظر ابنیه آموزشی و نیروی انسانی در بخش آموزش دچار کمبود بوده و نیازمند رفع این کمبودها برای ارتقای کیفی آموزش هستیم.

وی ادامه داد: کمک این نهاد به آموزش و پرورش در راستای استعداد یابی و توسعه و تبیین تربیت اسلامی و ایرانی بوده و لازم است به تمامی نقاط استان در راستای عدالت آموزشی توجه شود.

سردار شهسوار با اشاره به راه اندازی مجدد دبیرستانهای سپاه گفت: مصوبه ای از تهران در زمینه راه اندازی دبیرستانهای سپاه اخذ شده و این مدارس به صورت شبانه روزی دایر می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه تعلیم و تربیت می شود از تجربیات و تخصص معلمان بسیجی در بخشهای مختلف استفاده کرد تا جامعه دانش آموزی را از تهدیدات مختلف فضای مجازی و امپراطوری رسانه ای مصون نگهداشت.

این دیدار به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز و میلاد حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار