فرمانده سپاه شهدا:

تعمیق اندیشه‌های اسلامی توسط آموزش و پرورش زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است

ارومیه (پانا)- فرمانده شهدا آذربایجان غربی گفت‌ تعمیق اندیشه‌های اسلامی توسط آموزش‌ و پرورش زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق اندیشه‌های اسلامی توسط آموزش و پرورش زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است

سردار محمدحسین رجبی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مدیران زیر مجموعه این نهاد در استان افزود: تلاش قشرهای بسیج برای کمک به این نهاد بخصوص بسیج دانش اموزی از ضروریات است چرا که دانش اموزان سرمایه های اصلی نظام هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: تلاش برای تفرقه افکنی در بین قومیت‌های مختلف و مذاهب در این استان همواره جزئی از برنامه‌های دشمنان بوده‌است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای خنثی کردن این توطئه چینی و تلاش ها باید با تعمیق اندیشه‌های اسلامی در بین نسل جدید، با بهره بردن از سند تحول آموزش و پرورش و با تبیین صحیح ،تنظیم و اجرای برنامه‌ جامع عملیاتی، زمینه‌ساز پرورش افرادی مؤمن، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نباید به آموزش و پرورش فقط به عنوان دستگاه آموزش دهنده نگریست بیان کرد: این دستگاه تاثیر عمیقی برتمام جامعه دارد و اگر در این حوزه به موفقیت دست یابیم در همه حوزه ها موفق خواهیم بود.

سردار رجبی اضافه کرد: سپاه شهدا در اجرای این رسالت مهم تربیتی توسط آموزش و پرورش آماده همکاری و حمایت است چرا که تربیت افرادی در تراز انقلاب اسلامی و مطابق با آموزه‌های دینی کاری سنگین و ماموریتی دشوار است.

وی با تاکید به اهمیت فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی و درس آمادگی دفاعی گفت: بسیج دانش‌آموزی در زمان کنونی نقش مهمی در تربیت دانش آموزان اخلاق مدار دارد و باید در این زمینه از مربیان و معلمان انقلابی و ظرفیت آنان بهره جست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار