مراسم تجلیل از ملی‌پوشان تنیس ایران برگزار شد؛

تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی: با بهترین آمادگی به هانگژو می‌روم

مشکات الزهرا صفی: هزینه مربی کروات را خودم پرداخت کرده ام

تهران (پانا) - مشکات الزهرا صفی تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی با بیان اینکه بازیکنان آسیایی وی بازیکنان قدری هستند که قهرمان گرند اسلم شده‌اند تاکید کرد که وی نیز ‌با بهترین آمادگی وارد این مسابقات خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی: با بهترین آمادگی به هانگژو می‌روم

مراسم تجلیل از ملی‌پوشان تنیس ایران پس از کسب موفقیت در صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ با حضور مسئولان فدراسیون تنیس و پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته، شب گذشته در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم هم‌چنین مجتبی جباری، پیشکسوت استقلال و بازیکن سابق تیم ملی که یکی از علاقه‌مندان به رشته تنیس محسوب می‌شود نیز حضور داشت.

در این مراسم داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ضمن اهدای لوح به ملی‌پوشان تنیس، از آن‌ها قدردانی کرد.

هم‌چنین در این مراسم مشکات الزهرا صفی دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران و تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش از فدراسیون تنیس دریافت کرد.

مشکات الزهرا صفی اهل کرج است. او ورزش تنیس را از آکادمی آپت در ایران و زیر نظر دو مربی حرفه‌ای، تونی اندروویچ و وردان لوبیچیک، آغاز کرد. این ورزشکار حرفه‌ای پس از چندین سال فعالیت در رده سنی نوجوانان در عرصه تنیس، طی فقط یک سال، شش مقام قهرمانی در هفت تورنمنت جهانی را از‌آن خود کرد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «من امسال تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم و امیدوارم نماینده خیلی خوبی باشم. این مسابقات، یکی از بزرگترین مسابقاتی است که می‌توانم به‌عنوان نماینده تنیس شرکت کنم و برای خودم هم بزرگترین مسابقات تنیس است.»

مشکات ادامه داد: «بازیکنان آسیایی خیلی بازیکنان قدری هستند که قهرمان گرند اسلم شدند.»

وی با بیان اینکه امیدوار بودم که نمایندگان و سهمیه‌های بیشتری از تنیس به این مسابقات اعزام شوند که بیشتر بدرخشیم، افزود: «اما به‌عنوان تنها نماینده ایران امیدوارم برازنده باشم و نمایش خوبی داشته باشم.»

این تنیسور کشورمان تاکید کرد: «من ‌آمادگی بالایی دارم ولی تا الان در سطح آسیایی مسابقه نداده‌ام و هر چه بوده چهانی بوده است. حالا هم وارد رده بزرگسالان شده‌ام. حریفان من سن و تجربه بیشتری دارند اما من هم با بهترین آمادگی وارد این مسابقات می‌شوم.»

مشکات درباره دیدارهای خود قبل از بازی‌های آسیایی نیز گفت: «‌اگر در جدول مقدماتی وارد شوم احتمالا در بازی‌های جهانی تونس که در شهریور و قبل از بازی‌های آسیایی بر‌گزار خواهد شد شرکت خواهم کرد تا با آمادگی بهتری به هانگژو بروم.»

وی درباره مربیان کروات خودش نیز گفت:‌ «‌مربی کروات من به نظر من بزرگترین تاثیرات را روی تنیس ایران گذاشته و من بدون این مربی اصلا فکر نمی‌کردم بتوانم به گرند اسلم برسم. اما خیلی بهتر و خوشحال‌تر می‌شدم که این مربی در مسابقات کنار من باشد. هزینه مربی را خودم پرداخت کردم. الان هم اسپانسر دارم شرکت داریا همراه هزینه‌های تمرینات و مسابقات من را کامل می‌‌کند تا در سطح خرقه‌ای باقی بمانم.»

مشکات درباره حمایت‌های فدراسیون نیز گفت:‌ «دست فدراسیون بسته است اما هر جا توانسده‌اند به من کمک کرده‌اند.‌»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار