پیشکسوت سازمان دانش آموزی استان اصفهان

هدف اصلی تشکل پیشتازان در حوزه سازمان دانش آموزی، تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است

اصفهان(پانا)- پیشکسوت سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت هدف اصلی تشکل پیشتازان در حوزه سازمان دانش آموزی، تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است که از طریق همین مربیان پیشتاز شکل می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی تشکل پیشتازان در حوزه سازمان دانش آموزی، تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است

علیرضا قربانی پیشکسوت سازمان دانش آموزی در اولین جلسه از دوره آموزشی ضمن خدمت، با عنوان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی که برای مربیان عضو سازمان دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل برگزاری این دوره در این زمان، آمادگی مربیان برای شروع سال تحصیلی است تا بتوانند دانش آموزان را سازماندهی کرده و گروه‌هایی از دانش آموزان را در زمینه های مختلف سازمان دانش‌آموزی مدیریت کنند.

وی با اشاره به تاریخچه سازمان دانش آموزی ادامه داد: تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، یکی از تشکل‌های وابسته به سازمان دانش‌آموزی است که زیر نظر این سازمان در حال فعالیت است. این تشکل سراسری بوده و در سطح کشور فعالیت می‌کند، که دانش آموزان زیادی هر ساله وارد این عرصه می‌شوند و فعالیت‌ها را دنبال می‌کنند.


کارشناس پیشکسوت سازمان دانش آموزی استان اصفهان، یکی از ‌امتیازات تشکل پیشتازان را به کارگیری مطالب عالی در زندگی و جامعه، که به اعضا آموزش داده شده بود دانست و خاطرنشان کرد: توانمندسازی و تقویت مسئولیت پذیری دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی در مواجهه با نیازهای جامعه با استفاده از ظرفیت‌های حوزه پرورشی از اولویت‌های برنامه‌ریزی در ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی است.

دانش آموز خبرنگار :آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار