حدود هزار همکار فرهنگی برای گزینش و جذب معلمان جدید در تلاش هستند

تبادکان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت حدود هزار همکار فرهنگی برای گزینش و جذب معلمان جدید در تلاش هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حدود هزار همکار فرهنگی برای گزینش و جذب معلمان جدید در تلاش هستند

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی با حضور در موسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: مشکل پیچیده‌ای که در آزمون آموزگاری در خصوص سهمیه بومی بودن داوطلبان به وجود آمده بود با همکاری اداره استخدامی کشور حل شد.

شوشتری افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی ۶ هزار آموزگار و دبیر که با شیوه‌های جدید و به روز علمی گزینش می‌شوند استخدام می شوند.

وی بیان کرد: حدود هزار همکار فرهنگی برای گزینش و جذب معلمان جدید در تلاش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص نیروهای خرید خدمت معلمان گفت: پس از برگزاری آزمون دوم دبیری که در چند روز گذشته برگزار شد در شهریور ماه سال جاری مسئله تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات حل خواهد شد.

شوشتری افزود: آموزش و پرورش و دانش‌آموزان بخشی از جامعه هستند و هر اتفاقی که در جامعه بیافتد این اعضا حضور دارند. ما شاهد بودیم در اتفاقات اخیر اتهامات زیادی به آموزش و پرورش زده شد، جو مدارس سالم بوده و تاثیرگذاری منفی بیرون از فضای مدارس رخ داد که بر دانش آموزان نیز اثر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری گسترده اردوهای تحول و پیشرفت برای دانش آموزان اثرگذار است، افزود: در جریانات ناآرامی‌های سال گذشته رسانه‌ها نقش زیادی داشتند و برخی رسانه‌ها گل به خودی می زدند و در زمین دشمن بازی می کردند، اما برخی رسانه‌ها با هوشمندی اخبار درست را رسانه‌ای کرده و به حل مشکلات کمک کردند. در رسانه‌ها و فضای مجازی آن چیزی که در خصوص دانش آموزان درست و مثبت بود بیان نمی شد و بیشتر سیاه‌نمایی شده و جو ناامیدی ایجاد می شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از افتتاح هزار و ۱۰۰ کلاس جدید در مهرماه سال جاری خبر داد

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار