خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران

مشکل ترافیک اطراف میدان شهید تیموری حل شد

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری تهران برای حل مشکل ترافیک در میدان شهید تیموری قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکل ترافیک اطراف میدان شهید تیموری حل شد

حبیب کاشانی در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه میدان شهید تیموری در طرشت مشکلاتی از باب ترافیک داشت، اظهار کرد: از خانواده شهید تیموری و شهرداری تهران تقدیر می‌کنیم که این ترافیک در میدان شهید تیموری برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در روز رأی گیری هیات رئیسه اتفاقی افتاد، خاطرنشان کرد: یکی از سایت‌ها مطلبی منتشر کرده بود که شورا بی‌سواد است؛ به طوری‌که شورا ۲۱ عضو دارد و دو منشی هر یک ۱۲ رأی داشتند؛ کسانی که می‌خواهند این اخبار را منتشر کنند، باید حساب و کتاب داشته باشند. در مجموع برای انتخاب ۲ نفر باید ۴۲ رأی می‌دادند و هرکسی می‌توانست ۲ رأی بدهد. تقاضا می‌کنیم که جمع و تفریق انجام دهند که اطلاعات غلط به مردم ندهند.

کاشانی با اعلام اینکه حداکثر مطلق در شورا ۱۰+۱ است، یادآور شد: در انتخابات هیات رئیسه برای انتخاب منشی این اتفاق نیفتاد؛ نرجس سلیمانی ۱۰ رأی و سوده نجفی ۹ رأی داشت و یک رأی نیز ممتنع بود و با این حساب خانم سلیمانی باید ۱۱ رأی کسب می کرد. از سویی وقتی خانم سلیمانی رأی کسب کردند نمی‌توانستند بگویند که بنده به عنوان منشی فعال نخواهم بود و باید کتباً اعلام و مجدداً این تصمیم در رأی گیری لحاظ می‌شد. از سویی دیگر باید بگوییم در دوره اول و دوم انتخاب خزانه دار در انتخابات هیات رئیسه انجام نشده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار