تور جهانی تنیس؛ امیر‌علی قوام و‌ یاسمن یزدانی قهرمان شدند

تهران (پانا) - پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تور جهانی تنیس؛ امیر‌علی قوام و‌ یاسمن یزدانی قهرمان شدند

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های مجموعه اسپادان اصفهان برگزار شد و با انجام دیدارهای فینال بخش انفرادی تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص شد.

در فینال بخش انفرادی پسران امیر‌علی قوام موفق شد با نتیجه ۳-۶ و ۵-۷ از سد ایلیا جعفر عبور کرد و قهرمان شد. جعفر در جایگاه دوم ایستاد‌، پارسا اشجاری و مهراد منصوری سوم‌ مشترک شدند.

در بخش فینال دختران نیز یاسمن یزدانی توانست با نتیجه ۶-۱ ، ۴-۶ و ۴-۶ در مجموع ۲ بر یک مقابل ماندگار فرزامی به پیروزی رسید و قهرمان شد . فرزامی نایب قهرمانی را از آن‌ خود کرد و آلینا بوتاشیوا و ولادا گوریلیوا از روسیه مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در فینال بخش دونفره نیز تیم حنیفی- اشجاری با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ مقابل زوج منصوری- کاردان عبور کردند و به عنوان تیم قهرمان معرفی شدند.

و در نهایت در بخش دونفره دختران نیز تیم فرزامی-سلطانی با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ مقابل تیم ترک تبار ارتان-کوچاک به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

این مسابقات از ۱۴ مرداد‌ در زمین‌های تنیس اسپادان اصفهان با حضور ۱۰۰ تنیسور آغاز و امروز با انجام دیدار فینال بخش انفرادی و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات بر عهده ‌مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و احمد محمودیه مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار