سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

رسالت دانش آموزان تبلیغ و نشر قرآن است

مشهد(پانا)_سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه افتتاحیه چهل‌و‌یکمین دوره از مسابقات قرآن،عترت و نماز کشور گفت : رسالت دانش آموزان تبلیغ و نشر قرآن است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رسالت دانش آموزان تبلیغ و نشر قرآن است

علی مهدوی‌خواه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با پانا گفت: موضوع قرآن، موضوعی مبتنی بر فطرت انسانی است و جامعه بشریت فارغ از هر مذهب و آیین نیازمند پیام و سخن خداوند است.

وی افزود: ما معتقدیم جوان قرآنی و مسلمان کار و رسالتش این است که بر اساس فطرت انسان این پیام الهی را به همه بشریت برساند. قاعدتا نیروی جوان در انجام این کار به مراتب موفقیت بیشتری خواهد داشت. در واقع انتظار ما از جوانان این است.

مهدوی‌خواه بیان کرد: ما معتقدیم قرآن فقط برای ایرانیان و مسلمانان نیست و بلکه برای همه بشریت می‌باشد. ما امید داریم دانش آموزان در کشور خودمان به اندازه توانشان رسالت خود را نسبت به قرآن، این نعمت بزرگ انجام دهند و مبلغ این پیام باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان در پایان گفت: ما علاوه بر وظیفه به خواندن قرآن، موظف هستیم که باید در تبلیغ و نشر معارف قرآنی قدمی برداریم.

دانش آموز خبرنگار: رقیه زهرا علی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار