رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ارزش‌های حسینی ارزش‌های فطری هستند

تبریز (پانا) - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ارزش های حسینی را جزء ارزش های فطری برشمرد و بر ظرفیت جهان گیر شدن آنها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ارزش‌های حسینی ارزش‌های فطری هستند

حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی‌اکبری در ویژه برنامه اردوی طلایه داران فردا در بین دانش آموزان ضمن تسلیت آیام سوگواری اباعدالله علیه السلام با اشاره به فرمود مقام معظم رهبری نسبت به اجرای پرشور برنامه های محرم نسبت به سال های قبل، گفت: در مجموع برنامه های محرم نسبت به سال های قبل بسیار پرشور تر برگزار شده و این نیز مایه افتخار است.

وی ادامه داد: ارزش های حسینی ارزش های فطری و شعار های فطری است و لذا ظرفیت جهان گیر شدن دارد اگر سخن از آزادگی، جوانمردی، همت بلند، وفا و شجاعت است فطری است و در واقع فطرت انسان فطرت الهی می باشد ما باید از این سرمایه بزرگ برای خود سازی و دیگر سازی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اذعان کرد:جریان انقلاب اسلامی طلوع دوباره ای بود از نهضت امام حسین علیه السلام و هر روز هم مشتری های جدید خودش را در جهان پیدا می کند و نتیجه میگیریم برای رسیدن به هدف نهایی یعنی ظهور امام زمان (عج) راهی جز مسیر امام حسین علیه السلام نداریم.

وی بانوان را پرچم داران حرکت حسینی معرفی کرد و تاکید نمود: باید با بینش، بصیرت، حیا و عفت در مقابل فتنه های دشمنان مقاومت کرده و در جایگاه مناسب جوانان نقش هی خود را به درستی ایفا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین نظام تعلیم و تربیت ما با همه دشواری ها و کمبود ها موفقیت های کمی نداشته که شناخت و تبیین آن برای محصلین و معلمین ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار