دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور:

فرهنگ‌سازی‌ و جریان‌سازی، دو ماموریت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی را دو ماموریت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی‌ و جریان‌سازی، دو ماموریت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

حسین تاریخی در مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، آذربایجان شرقی را یکی از قدیمی ترین انجمن های اسلامی در کشور دانست و گفت: آذربایجان شرقی یکی از انجمن های اسلامی در کشور است که قدمت این نهاد به قبل از انقلاب بر می گردد و در این راستا امید است که با انجام برنامه های دقیق و درست بهتر از قبل نیز شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی جزء استان هایی است که ثمرات خیلی بیشتری را تحویل انقلاب داده است چرا که در خصوص موضوع نیروی انسانی حاصلخیز است و دارای دانش آموزان مستعدی حتی در نقاط دور دست است که با انگیزه می‌توانند به وظیفه که برعهده خواهند داشت عمل کنند.

وی افزود: در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دو ماموریت اصلی وجود دارد که ماموریت اول فرهنگ سازی و بعدی جریان سازی است که در این راستا در تلاش هستیم این انجمن را به یک پایگاه تبدیل کنیم تا در آینده بتواند نیروهایی را تربیت کند که باری از روی دوش انقلاب اسلامی بردارند و تجربه ای که در این میدان برای دانش آموزان حاصل شده بتوانند در آینده نیز با استفاده از آنها انسان هایی محکم و با پشتکار برای آینده باشند.

تاریخی در ادامه با اشاره به ظرفیت های آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان استان از لحاظ ظرفیت های معنوی، اعتقادی و توانایی های فردی بی نظیر هستند و مفاخر و دانشمندان بسیار ارزشمندی از این استان به این نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه در فضای مدرسه حال خوبی وجود ندارد و این تشکل ها نیازمند همت جمعی هستند که بتوانند در مدارس هدف هایی را که مدنظر است را اجرایی کنند و لذا امید است با طراحی برنامه های منسجم برای تقویت و استحکام موانی فکری دانش آموزان در آینده نه چندان دور شاهد رویداد های بزرگ باشیم. ​​​​​​

دانش آموز خبرنگار پانا:علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار