افزایش ۶۲۳ درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور عنوان کرد، میزان درآمدهای عمومی سازمان هواشناسی کشور از ۷۲ میلیارد ریال در چهار سال منتهی به ۱۳۹۷ به ۵۲۰.۸ میلیارد ریال در چهار سال منتهی به پایان ۱۴۰۱ رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۶۲۳ درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمدناصر هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور در جلسه ای با حضور تعدادی از مدیران ارشد سازمان هواشناسی کشور با بیان افزایش ۶۲۳ درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: درآمدهای عمومی سازمان هواشناسی کشور یک ظرفیت مطلوب برای بهبود اعتبارات سازمان است که در چهار سال اخیر جهش قابـل توجهی داشته است.

وی افزود: در چهار سال منتهـی به پـایـان سال ۱۳۹۷ مجموع درآمدهای عمومی سازمان ۴۸۵.۹ میلیارد ریـال بـوده که تنها ۷۲ میلیارد ریال آن جذب شده است. این یعنی اینکه در این برهه کمتر از ۱۵ درصد این منابع جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در برخی سال ها میزان جذب اعتبارات عمومی سازمان «صفر» بوده است.

هاشمی گفت: این در حالی است که میزان درآمدهای عمومی سازمان در چهار سال اخیر (۱۳۹۸-۱۴۰۱) به ۱۲۶۷.۳میلیارد ریـال رسیـده که ۵۲۰.۸ میلیارد ریال آن جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، وی خاطرنشان کرد: درآمدهای سازمان هواشناسی کشور «عمومی» است و باید به حساب خزانه دولت واریز شود که به حمدالله در سال های اخیر میزان جذب این درآمدهاجهش قابل توجهی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار