روز خبرنگار؛ روزی برای ارج نهادن بر مقام انسان‌هایی پر تلاش

مشهد(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری فارس از شهید محمود صارمی، مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
روز خبرنگار؛ روزی برای ارج نهادن بر مقام انسان‌هایی پر تلاش

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این نشست افزود : «آگاهی» ره‌آورد ارزشمند خبرنگار است که هیچ قیمتی نمی‌توان روی آن گذاشت؛ زیرا به انسان‌ها واقعیات را گوشزد می‌کند و آن‌ها را از خواب‌زدگی و ناآگاهی ناشی از تعدد اخبار و رسانه ها بیدار می‌سازد.اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان فرارسیدن روز خبرنگار را به شما خبرنگار گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و مزید توفیقات را در سایه عنایت پروردگار آرزومندم.

وی در ادامه عنوان کرد : در بازه زمانی مهر ماه هستیم و فرایند ثبت نام مدارس را داریم و امسال برای اولین بار طرح وزارتی که در سامانه my.medu.ir را داریم همه دانش آموزان مقطع ابتدایی به خصوص پایه اول ثبت نام خواهند شد.

رشیدی اظهار کرد : والدین باید در این سامانه ورود پیدا کنند و نخست در این سامانه ثبت نام کنند بعد از ثبت اطلاعات مدیران فرآیند ثبت نام را تکمیل می کنند.

وی در ادامه گفت : امسال این طرح اجرا شد و نیازمند اطلاع رسانی به خانواده ها و دانش آموزان هستیم و در راستای تقویت دولت الکترونیک این سامانه اجرایی شد.

رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : دانش آموزانی که از تحصیل باز مانده اند به ما معرفی می‌شوند و این دانش آموزان به دایره آموزش ‌باز گردانده می‌شوند اما نگه داشتن این افراد بسیار دشوار است چون اکثرا این دانش آموزان، بچه های کار هستند.

وی در پایان تصریح کرد : فرآیند ارزیابی نیروهای فرهنگی که در آزمون استخدامی قبول شدند، انشالله در آغاز سال تحصیلی جدید از آنها استفاده خواهیم کرد و خوشبختانه از نیروهایی استفاده می کنیم که دانش آموزان را در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کند خواهیم کرد انشالله بتوانیم این فرایند را عالی بگذرانیم، آمار بالاست و وقت کم است ولی تلاش بی وقفه همکاران ما بی نتیجه نیست و کار را به خوبی پیش می بریم.
دانش آموزان خبرنگار : غزل یزدانخواه ، مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار