مشاور وزیر آموزش و پرورش:

ساختار شبکه فرهنگیان جوان استان فارس، در تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر است

شیراز (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضمن تجلیل از ساختار فرهنگیان جوان در استان فارس، بر اهمیت کار تشکیلاتی هدفمند تاکید کرد و خوش فکری، پرکاری، تمرکز و اخلاص  را از ویژگی‌‌ های تشکیلات انقلابی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ساختار شبکه فرهنگیان جوان استان فارس، در تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر است

علی پارسانیا در جمع مشاورین جوان مردمی سازی استان فارس، جوانگرایی در تشکیل حلقه‌های میانی را مهم برشمرد و افزود: تقویت حلقه‌های میانی در آموزش و پرورش موجب کاهش فاصله صف و ستاد با رویکرد مدرسه محوری می‌شود به گونه ای که محور تمامی برنامه‌ریزی ها مدرسه است و تحول با نگاه نو در فضای مدرسه رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تحول بنیادین آموزش و پرورش، رویکرد مردمی در امر آموزش را مسئله ای متفاوت با خصوصی سازی قلمداد کرد و با اشاره به مدل جهاد سازندگی و نهضت سوادآموزی در ابتدای انقلاب اسلامی، مشارکت با نگاه عدالت محور مردم مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در امور مختلف را ضامن پیشرفت رو به جلو دانست.

پارسانیا با اشاره به رویداد الف تا، رویداد الف تا را نقطه آغازی برای روایت اتفاقات مدارس بیان کرد که قله‌سازی از قهرمانان تربیتی کشور نخستین هدف این رویداد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون معلمان و مدیران توانمندی در مدارس کشور داریم که با وجود تمام کاستی‌ها حتی در مناطق دورافتاده، فعالیت‌های تحول‌آفرین اجرا می‌کنند، گفت: ما باید بتوانیم این قله‌های تربیتی کشور و فعالیت‌هایشان را به درستی روایت کنیم.

وی از برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت تربیتی رویداد در سال‌های آتی خبر داد و بر استفاده از ابتکارات فرهنگیان جوان در این مسیر نیز تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار