پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

خبرنگاران صحنه های غبارآلود دشمنان را پاک سازی کنند

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد خبرنگاران تلاشگر، صحنه های غبار آلودی را که دشمنان بد ذات برای نسل سلیمانی ما ترسیم کرده اند، با سلاح قلم و جوهر شناخت، پاکسازی کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران صحنه های غبارآلود دشمنان را پاک سازی کنند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن کامل پیام علیرضا رحیمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را که به شایستگی، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گرامی می داریم و با تبریک این روز سراسر ارزشمند به اصحاب محترم رسانه، کسانی که با تلفیق صحیح فکر و قلم هماره گرما بخش ذهن های بشریت از سرمای جهل و غفلت بوده اند، برای آنان توفیقات روز افزون را مسالت می نمایم.

تقارن روز خبرنگار با محرم الحرام حسینی یادآور درس بزرگی از قیام آقا اباعبد الله الحسین «علیه السلام» است که باعث می گردد اندیشه های آزاده و روشن با نگاهی عمیق در این دریای معرفت که از خون عزیز ترین اولیای الهی مملوگشته است به راه و روشی دست یازند که بی شک نتیجه آن جز صلاح، کمال و فلاح نخواهد بود.

امروزه چشم امید جبهه کفر که از هیچ کوششی برای زمین گیر کردن نهضت اسلامی و قیام حسینی فرو گذار نکرده، به سمت کودکان، نوجوانان و جوانانی متوجه شده است که در مدارس و دانشگاه ها مشغول فعالیتند.

این دشمنان قسم خورده نظام و اسلام برای ناامید کردن و مرعوب ساختن مردمان کشورمان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان گرانقدر می کوشند تا با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار و شبکه‌های معاند که نشان آن را در مدارس با عنوان ناصواب مسمومیت‌های دانش آموزی در سال تحصیلی جاری نظاره گر بودیم عزیزانمان را از این خط عزت و غیرت دور سازند.

لذا امید آن است که خبرنگاران تلاشگر، این راویان جبهه بیداری، صحنه های غبار آلودی که دشمنان بد ذات برای نسل سلیمانی ما ترسیم کرده اند را با سلاح قلم و جوهر شناخت پاکسازی کنند.

اینجانب باردیگر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقامی چون صارمی عزیز که در این مسیر، قلم روشنگرشان همچون خاری در چشمان معاندین بوده است، از خداوند متعال برای کلیه خبرنگارانی که در حوزه تعلیم و تربیت هماره کوشا بوده و با تذکرات دلسوزانه خود سبب اعتلای مسیر تعلیم و تربیت بویژه در استان قم شده اند، سرافرازی روز افزون را مسئلت دارم و امیدوارم اجر تلاش های شما در پیشگاه خداوند متعال مأجور و ماندگار باشد.

ان شاالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار