پیام رییس سازمان دانش‌آموزی قم به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران نقش بسزایی در ترویج امید و نشاط دارند

قم (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان قم در پیامی عنوان کرد خبرنگاران نقش مهم و بسزایی در پررنگ کردن نقاط قوت کشور و دمیدن روح امید و نشاط در جامعه دارند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران نقش بسزایی در ترویج امید و نشاط دارند

سید علیرضا دادمرزی، رئیس سازمان دانش آموزی استان قم در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن کامل پیام وی بدین شرح است.

«روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید محمد صارمی و پاسداشت مقام شامخ تمام انسان‌هایی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

خبرنگاران نقش مهمی در پررنگ کردن نقاط قوت کشور و دمیدن روح امید و نشاط در جامعه دارند؛ آنان وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند که می توانند با عشق، علاقه و حفظ استقلال و دغدغه مندی، منشأ تآثیرات و اقدامات خوب و ماندگار در جامعه باشند.

خبرگزاری پانا به عنوان تنها رسانه امین وزارت آموزش و پرورش که در دل نهاد تربیتی سازمان دانش آموزی سبقه تربیتی و فرهنگی یافته با بهره گیری از 32 نمایندگی در سطح استان های کشور دوشادوش سایر رسانه ها ماموریت تولید و نشر اخبار موثق حوزه آموزش و پرورش را بصورت خاص و تولید و انتشار اخبار کشور را بصورت حرفه ای برعهده دارد.

اینجانب ضمن تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، به همه خبرنگاران صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی استان بویژه دانش آموزان و مربیان خبرگزاری پانا از تلاش ها و زحمات بی وقفه آن ها تقدیر نموده و از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون برای این عزیزان مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار