مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

امروز جنگ ما و استکبار جهانی، جنگ روایت‌ها است

مشهد(پانا)- مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر پانا گفت امروز جنگ ما و استکبار جهانی، جنگ روایت‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز جنگ ما و استکبار جهانی، جنگ روایت‌ها است

محمد تقی فخریان، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: خبرنگاران وظیفه ای مشخص و از پیش تعیین شده ای دارند و آن انتشار اخبار روز ایران و جهان است. امروز جنگ ما و استکبار جهانی جنگ روایت ها است. جنگ روایت ها مرز ندارد و امکان نشر اکاذیب به صورت زیاد وجود دارد. فضای مجازی بستری را فراهم کرده است که شما در خانه خود هم مورد هجوم اخبار نادرست قرار خواهی گرفت. جوان امروزی ما مورد هجوم روایت گری های دروغ قرار گرفته است.

فخریان ادامه داد: شما خبرنگاران هستید که با نقش اجتماعی خود می توانید از هجوم دشمن به افکار غلط جلوگیری کنید. خبرنگاران با تبلیغ هایی که از نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند، مقابل دشمن می ایستند. در واقع خبرنگاران سلاح رسانه ای دولت هستند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری، اگر شبکه های کوچک اما پایداری در کشور شکل بگیرد، دولت سلاح رسانه ای قوی تری خواهد داشت. شبکه های کوچک پایدار یعنی گروه های چند نفره ای که همیشه در رسانه فعالیت می کنند و اخبار را نشر می دهند و اطلاعات مردم را افزایش می دهند. اگر خبرگزاری های مختلف با دولت همکاری لازم را داشته باشند شبکه های کوچک در کشور شکل خواهند گرفت و کشور عزیزمان، ایران، از هجوم استکبار جهانی به خود خلاص خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار