در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از سال تحصیلی جدید؛ چند اتوبوس وارد ناوگان می‌شود؟

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جزئیات تجهیز ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهرماه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از سال تحصیلی جدید؛ چند اتوبوس وارد ناوگان می‌شود؟

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با پانا درخصوص تجهیز ناوگان اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی گفت: «برای مهرماه چند روش را دنبال می‌کنیم. نخست قرار است اتوبوس‌های بازسازی‌ شده وارد ناوگان شوند که حدود 200 دستگاه اتوبوس است. همچنین حدود 200 دستگاه هم از قراردادهای جدیدی که بستیم، وارد ناوگان خواهد شد.»

به گفته وی، اگر 320 دستگاه اتوبوس ویژه اربعین هم وارد خطوط شود ابتدای مهر ماه که زمان بازگشایی مدارس است ناوگان حمل‌ونقل وضعیت بهتری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه داد: «از نیمه دوم مردادماه، شهروندان اتوبوس‌های بازسازی‌شده را در خطوط BRT در رنگ‌های جدید مشاهده خواهند کرد. این اتوبوس‌ها به رنگ زرد، سبز و سفید است زیرا اکثر اتوبوس‌ها قرمز است و این بازسازی را با رنگ‌های جدید لمس می‌کنند.»

علیزاده درخصوص اتوبوس‌هایی که قرار است بعد از اربعین وارد ناوگان اتوبوسرانی شوند نیز گفت: «در حال پیگیری این موضوع هستیم که با همکاری وزارت کشور و وزارت صمت تعدادی از این اتوبوس‌ها که برای اربعین خریداری می‌شود به ناوگان اتوبوسرانی تهران وارد شود، جلسات آن را هم برگزار کردیم و وزیر کشور هم دستور آن را دادند. انشاء‌الله اگر اتفاقی پیش نیاید و مشکلات جانبی آن حل شود، ویژه‌ اربعین تقریبا 320 دستگاه اتوبوس را وارد می‌کنیم و بعد از اربعین هم بلافاصله وارد خطوط می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار