معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

احداث‌ هنرستان‌های جوار صنعت و وابسته در سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از احداث هنرستان‌های وابسته و جوار صنعت در سراسر کشور خبر داد و گفت این موضوع به‌صورت کامل به استان‌ها اعلام شده است و از حضور تمامی ظرفیت‌هایی موجود نظیر کارخانه‌ها و ارگان‌های صنعتی استقبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث‌ هنرستان‌های جوار صنعت و وابسته در سراسر کشور

محمدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با پانا درباره احداث هنرستان‌های جوار صنعت برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: « این موضوع به‌صورت کامل به استان‌ها اعلام شده است و از حضور همه ظرفیت‌های موجود نظیر کارخانه‌ها و ارگان‌های صنعتی استقبال می‌شود، اما تا نهایی‌شدن توافق‌ها برای ساخت هنرستان‌های جدید، نمی‌توان آمار و ارقام صحیحی از احداث آن‌ها برای سال تحصیلی جدید اعلام کرد. »

وی ادامه داد: « برای مثال در چند وقت اخیر در استان هرمزگان توافق‌نامه‌ای بین اداره‌کل آموزش و پرورش این استان و بخش‌های مختلف صنعت برای ایجاد ۱۵ هنرستان جوار و وابسته منعقد شد، فرصتی بی‌نظیر که می‌تواند نیروی کار متخصص این استان را در آینده تامین کند؛ این تنها نمونه‌ای از احداث هنرستان‌های جوار صنعت است که در کشور است و نمونه‌های بسیار دیگری در این زمینه وجود دارد‌. »

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: « ان‌شالله در پایان فصل تابستان عدد نهایی تعداد هنرستان‌های وابسته و جوار صنعت که در حال احداث است اعلام خواهد شد تا به اطلاع افکار عمومی برسد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار