معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

پذیرش حدود ۷۰ هزار نفر در آزمون مدارس نمونه دولتی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت بیش از ۶۳ هزار دانش آموز برای پایه دهم نظری و افزون بر ۶۵۰۰ نفر برای پایه دهم هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مدارس نمونه دولتی پذیرفته شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش حدود ۷۰ هزار نفر در آزمون مدارس نمونه دولتی

محمدمهدی کاظمی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای اعلام شد.

وی ضمن تبریک به دانش آموزان برگزیده و آرزوی موفقیت برای آنها ادامه داد: در این آزمون ۲۶۹ هزار و ۴۹۲ دانش‌آموز به رقابت پرداختند که بیش از ۶۳ هزار نفر برای دبیرستان‌های متوسطه دوم نظری و افزون بر ۶۵۰۰ نفر برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای جهت تحصیل در پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرفته شدند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: در آزمون فوق، ۱۵ درصد پذیرفته‌شدگان از دانش‌آموزان روستایی بوده که با برنامه‌ریزی و اقدامات پیش‌رو شاهد افزایش این آمار در آزمون‌های آتی باشیم.

لازم به ذکر است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی صبح امروز اعلام شد لذا دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و انتخاب نقش "دانش آموز" و وارد کردن مشخصات هویتی نظیر کدملی، از نتایح مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار