به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت؛

کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در کتابخانه مرکزی ارومیه در حال برگزاری است

ارومیه (پانا) - در راستای اجرای طرح «آفتاب کتاب» کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و علمی در کتابخانه مرکزی ارومیه در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در کتابخانه مرکزی ارومیه در حال برگزاری است

با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و به منظور کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت کاربران کتابخانه و همچنین فرهنگسازی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و علمی در کتابخانه مرکزی ارومیه در حال برگزاری است.

این کلاس ها و کارگاه ها در قالب طرح «آفتاب کتاب» در کلیه کتابخانه های عمومی و از جمله کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار می شود و فرصت مناسبی فراهم آمده تا کتابخانه ها نقش اجتماعی خود را بهتر عملی کنند و در آموزش و فرهنگسازی جامعه سهمی داشته باشند.

نقاشی با مداد رنگی، زیبانویسی با مداد، اوریگامی (کاغذ تا)، سیاه قلم سطح یک و دو و خوشنویسی از جمله کلاس های هنری بوده و برنامه نویسی و رباتیک، آموزش فلسفه برای کودک، نوشتن خلاق و تندخوانی از جمله کلاس های علمی و ادبی هستند که در حال برگزاری هستند.

گفتنی است در برخی رشته ها به دلیل استقبال خانواده ها، افراد ثبت نام کننده به دو گروه تقسیم شد و کلاس های گروه دوم از اواسط مرداد ماه شروع خواهد شد.

همچنین در راستای توجه به نیازهای آموزشی گروه های خاص و تسهیل ارتباط عزیزان ناشنوا و نابینا با سایر افراد، کلاس‌های بریل آموزی و زبان اشاره ویژه همه علاقمندان و آموزه نوشتاری زبان انگلیسی به خط بریل ویژه نابینایان و روشهای خواندن، جمله سازی و نقاشی ویژه ناشنوایان عزیز در حال برگزاری است.

با توجه به اهمیت بنیان خانواده، کارگاه‌های خانواده در موضوعات مختلفِ همسران و شیوه های حل تعارض بین زوجین، شیوه های شاد زیستن، رفتارهای پرخطر نوجوانان، شناخت و کنترل دوستی های دوره نوجوانی، ازدواج آسان و … روزهای چهار شنبه غیر تعطیل رأس ساعت ۱۷ در کتابخانه مرکزی اورمیه برگزار می شود و همه علاقمندان می توانند در این کارگاهها به صورت رایگان شرکت کنند.

همچنین جلسات مطالعاتی مثنوی خوانی و مولوی شناسی روز های سه شنبه ی غیر تعطیل ساعت ۱۷ در محل سالن جلسات استاد شهریار در حال برگزاری است و همه علاقمندان ساعت دلنشین ادبیات می توانند در این محفل حضور یابند.

اضافه می شود کارگاه آموزشی تقویت فن بیان در حال ثبت نام است و به زودی برگزار خواهد شد.

همچنین جمع خوانی کتاب به منظور کمک به روان خوانی کودکان و افزایش اعتماد به نفس آنان، قصه گویی، کاردستی و … روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محل بخش کودک برگزار می شود و همه اعضا می توانند شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار