مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه استقبال از فرنگی کاران نوجوان خوزستانی قهرمان جهان:

امروز شاهد ثمرات خانه کشتی دانش‌آموزی در ایذه هستیم

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد امروز ثمرات خانه کشتی دانش‌آموزی در شهرستان ایذه قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز شاهد ثمرات خانه کشتی دانش‌آموزی در ایذه هستیم

مسعود حمیدی نژاد در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی ابراز کرد: «به این کشتی گیران، خانواده هایشان، مربیانشان و معلمان آنها تبریک می گویم. همچنین از مدیرکل ورزش استان که اهتمام ویژه ای در اعزام این ورزشکاران به رقابت های جهانی داشت، قدردانی می کنم. این مدال آوران افتخار استان خوزستان هستند.»

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برنامه استعدادیابی ورزشی در مدارس را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد، گفت: «در ایذه خانه کشتی دانش آموزی راه اندازی شد که خوشبختانه امروز ثمرات آن را شاهد هستیم و از سال گذشته با توسعه ای که در بحث ورزش استان خوزستان انجام شد، سرانه ورزشی در مدارس استان حدود ۴۵ هزار مترمربع افزایش پیدا کرد.»

گفتنی است رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان چهارشنبه شب با قهرمانی تیم ملی ایران در ترکیه به پایان رسید و در این مسابقات از چهار مدال تیم ملی نوجوانان، سه مدال آن توسط فرنگی کاران خوزستانی‌ به دست آمد. پیام احمدی بلوطکی در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید، احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد، امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد و معراج محمدی به مقام پنجم این مسابقات دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار