قهرمانان کشتی پیشکسوتان به یونان اعزام می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس کمیته پیکشسوتان کشتی گفت‌ نفرات اول رقابت‌های قهرمانی کشور در رقابت‌های جهانی یونان حضور خواهند یافت.

کد مطلب: ۱۳۹۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانان کشتی پیشکسوتان به یونان اعزام می‌شوند

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی‌اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان کشتی ‌با بیان این مطلب افزود: جلسه ای را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشتم و برنامه‌های خود را برای کمیته پیشکسوتان ارائه دادم.

وی تصریح کرد: از جمله موارد مطرح شده حضور نفرات اول رقابت‌های قهرمانی کشور در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان که روزهای 23 مهر تا 2 آبان ‌در کشور یونان برگزار می‌شود بود و فدراسیون کشتی حمایت خود را از تیم پیشکسوتان اعلام کرد.

جیرسرایی افزود: رقابت‌های قهرمانی کشور در کشتی آزاد و فرنگی در شهرهای تهران و سنندج برگزار شد و با توجه به هماهنگی بعمل آمده نفرات اول رقابت‌های قهرمانی کشور مدارک لازم به جهت اعزام را تهیه و آماده داشته باشند تا نحوه پذیرش و اعزام آن‌ها از سوی کمیته پیشکسوتان اعلام شود.

وی ادامه داد: در صورت عدم حضور برخی از نفرات، اگر برنامه‌ای برای اعزام سایر کشتی‌گیران داشته باشیم در آینده نزدیک از طریق کمیته پیشکسوتان اعلام خواهیم کرد.

جیرسرایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان در رقابت‌های قهرمانی جهان پرقدرت حاضر شده و برای کشور افتخارآفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار