معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۴:

تفکر معاون آموزشی باید از نوع حل مسئله باشد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۴ تفکر معاون آموزشی را از نوع حل مسئله، ایده‌پرداز و خلاقانه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تفکر معاون آموزشی باید از نوع حل مسئله باشد

نشست معاونین آموزشی مدارس متوسطه با حضور امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، امیرحسین دلخواه معاون آموزش متوسطه، طیبه شفیعی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، فاطمه حسن زاده مسئول ارزیابی عملکرد در سالن شهید پیچک برگزار شد.

امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه با بیان اینکه همه مدرسان و کارکنان در مدارس تاثیر بسزایی در برنامه های یادگیری و ارتقای مستمر کیفیت آموزشی دارند، اظهار کرد: «معاون آموزشی نقش مدیریتی در آموزش دارد و مدیر مدرسه نقش رهبری. معاون آموزشی در مدرسه باید با برنامه ریزی، نظارت و پایش مستمر به طور مستقیم بر امر آموزش مسلط بوده تا دانش آموزان به عنوان ذی‌نفعان اصلی تعلیم و تربیت بهره کافی را برده باشند.»

وی افزود: «تفکر معاون آموزشی باید از نوع حل مسئله، ایده پرداز و خلاقانه باشد. ارتقای آموزشی در گرو ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش منابع انسانی است.»

گفتنی است این نشست هم اندیشی به منظور دوره ضمن خدمت کیفیت‌بخشی و توانمندسازی برای معاونین آموزشی برگزار شده است.

د انش آموز خبرنگار: محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار