معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۴:
تفکر معاون آموزشی باید از نوع حل مسئله باشد
تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۴ تفکر معاون آموزشی را از نوع حل مسئله، ایدهپرداز و خلاقانه عنوان کرد.
نشست معاونین آموزشی مدارس متوسطه با حضور امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، امیرحسین دلخواه معاون آموزش متوسطه، طیبه شفیعی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، فاطمه حسن زاده مسئول ارزیابی عملکرد در سالن شهید پیچک برگزار شد.
امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه با بیان اینکه همه مدرسان و کارکنان در مدارس تاثیر بسزایی در برنامه های یادگیری و ارتقای مستمر کیفیت آموزشی دارند، اظهار کرد: «معاون آموزشی نقش مدیریتی در آموزش دارد و مدیر مدرسه نقش رهبری. معاون آموزشی در مدرسه باید با برنامه ریزی، نظارت و پایش مستمر به طور مستقیم بر امر آموزش مسلط بوده تا دانش آموزان به عنوان ذینفعان اصلی تعلیم و تربیت بهره کافی را برده باشند.»
وی افزود: «تفکر معاون آموزشی باید از نوع حل مسئله، ایده پرداز و خلاقانه باشد. ارتقای آموزشی در گرو ارتقای سطح دانش، مهارت، رفتار و بینش منابع انسانی است.»
گفتنی است این نشست هم اندیشی به منظور دوره ضمن خدمت کیفیتبخشی و توانمندسازی برای معاونین آموزشی برگزار شده است.
د انش آموز خبرنگار: محمدمهدی کاظمی
ارسال دیدگاه