معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:

رویداد دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک (پانا) - معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت رویداد دوسالانه ملی هنرهای تجسمی به منظور فراهم کردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رویداد دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسلم احمدلو در نشست هم اندیشی نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی اظهار کرد: این رویداد با هدف فراهم کردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری با موضوع "خانواده من، اقلیم من" اعلام شده است چرا که تفاوت‌های اقلیمی می‌تواند تأثیرات گوناگونی بر روی جنبه‌های مختلف زندگی هر خانواده داشته باشد.

احمدلو عنوان کرد: کانون پرورش فکری در نهمین رویداد ملی هنرهای تجسمی علاوه بر اعضای مراکز خود، کودکان و نوجوانان سراسر کشور را مورد توجه خاص خود قرار داده تا آن‌ها نیز به ارائه اثر بپردازند.

مهری فربدزاده، کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری استان مرکزی ضمن اشاره به نحوه برگزاری سالانه هنرهای تجسمی در دوره های قبل به ارایه بررسی نکات شیوه نامه نهمین دوره پرداخت.

وی افزود: تاکنون هشت دوره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شده است و نهمین دوره آن با مشارکت کانون استان همدان در بخش‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد.

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری استان مرکزی ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد ملی تا روز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.

فربدزاده بیان کرد: بر همین اساس کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند در بخش «نقاشی» و کودکان و نوجوانان ۹ تا ۲۲ سال می‌توانند در بخش‌های «سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی» این رویداد هنری شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با برگزاری این دوسالانه، ضمن تقویت هویت ملی مخاطبان و حمایت از هنر و شکوفایی استعداد ها آثار تولیدی کودکان و نوجوانان را در نمایشگاه به علاقمندان هنر کودک و نوجوان عرضه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار