رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی:

خادمی، خالصانه عاشقی کردن برای امام رضا (ع) و زائرین اوست

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت خادم بودن فقط این نیست که در حرم امام رضا (ع) باشید، هرکسی که در هر نقطه‌ای، خالصانه میزبان زائران امام هشتم باشد خادم امام رضا (ع) است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خادمی، خالصانه عاشقی کردن برای امام رضا (ع) و زائرین اوست

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره زیارت اولی های سراسر کشور، با حائز اهمیت شمردن و تقدیر از زحمات نمایندگان استان های دیگر آنها را خادمین آقا علی بن موسی الرضا (ع) دانست و ادامه داد: تمامی کادر زحمت کشی که در اردوگاه، وسایل آسایش شما را فراهم می‌کنند نیز جزو خادمان امام رضا (ع) هستند.

وی همچنین به اهمیت این فرصت اجتماعی برای خبرنگاران پانا اشاره کرد و ادامه داد: هر چیزی برای بار اول شیرین است. کسی که برای بار اول به پابوس آقا علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شده است قطعا حس و حالش با کسی که چندبار به پابوس امام رضا (ع) آمده است متفاوت است. هر خواسته ای که از امام رضا (ع) داشته باشید بی شک آن را برآورده می‌کند، فقط کافی است با قلبتان باور داشته باشید.»

رضازاده با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت زیارت اولی بودن، از دانش آموزان درخواست کرد برای همگان دعا کنند زیرا دل هایشان پاک است و دعایشان به درگاه امام رضا (ع) مورد قبول واقع می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در پایان افزود: از زمستان 1401 تا الان، 12هزار دانش آموز زیارت اولی شدند.

دانش آموز خبرنگاران: زینب طلوع، فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار