مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران در جلسه ستاد پروژه مهر:

پروژه مهر مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان کرد و با بیان اینکه ماه مهر متعلق به همه ارگان‌ها و سازمان‌ها است، از پروژه مهر به عنوان مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر مظهر تصمیم‌سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس است

در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیت ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس و با هدف تبیین وظایف و اقدامات کمیته های مرتبط در سطح مدیریت، جلسه ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش منطقه 8 با حضور علی آمره؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨، معاونین و مسئولان کارگروه‌های شش گانه پروژه مهر برگزار شد.

علی آمره بیان کرد: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجرا می شود که در سال تحصیلی جدید نیز با اتکاء به تجارب سنوات گذشته این پروژه باید با دقت عمل خاصی اجرایی شود.

وی هدف از ایجاد شورای پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان کرد و ماه مهر را متعلق به همه ارگان ها و سازمان‌ها دانست.

آمره با بیان اینکه کارگروه‌های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و سلامت، شش کمیته ستاد پروژه مهر است که بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت می کنند، افزود: این فعالیت ها در سطح منطقه و مدارس نیز طبق شرح وظایف تعریف شده پیگیری می شود.

وی ادامه داد: انتظار ما از کارگروه ها این است که حداقل هفته ای یک جلسه با مطالعه دقیق شرح وظایف و تنظیم صورت جلسه مطابق دستورالعمل ابلاغی تشکیل داده و تصمیمات اساسی اتخاذ کنند.

علی آمره خاطرنشان کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبود های آنان نسبت به رفع فوری اقدام کنند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش آموزان منطقه باشیم.

معاون آموزشی و دبیر ستاد پروژه مهر منطقه ٨ نیز در این نشست به تشریح وظایف ستاد پروژه مهر پرداخت و اجرای سیاست گذاری ها در راستای پروژه مهر، تنظیم دستور جلسات کمیته ها، پیگیری مصوبات جلسات کمیته ها و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت های پروژه مهر در مدیریت و مدارس تحت پوشش را از اهم وظایف ستاد برشمرد.

در ادامه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار