مسئول نظارت و تایید محتوا سپاه بهارستان:

تقویت بنیه معنوی، راهی برای مقابله با حملات دشمن است

بهارستان یک(پانا)- مسئول نظارت و تایید محتوا سپاه بهارستان در دوره آموزشی تداوم یاوران ولایت فرماندهان بسیج مدارس، تقویت بنیه معنوی را راهی برای مقابله با هجوم دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه معنوی، راهی برای مقابله با حملات دشمن است

دوره آموزشی تداوم یاوران ولایت فرماندهان واحد و شوراهای فرهنگی مدارس ناحیه یک بهارستان با حضور مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، رویا داداش‌زاده فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دختران ناحیه یک بهارستان و سروان پاسدار فرزاد باباحسینی مسئول نظارت و تایید محتوا سپاه بهارستان برگزار شد.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی در ابتدای جلسه ضمن اشاره به وظایف بسیج و بسیجی اظهار کرد: ما به عنوان یک بسیجی حقیقی و یاوران ولایت باید این باور را داشته باشیم که انقلاب اسلامی ایران عزیز، صددرصد مورد توجه خداوند و امام زمان (عج) است؛ با تمامی تحولات و التهاباتی که در طی سال‌های متمادی برای ما رخ داده و همچنان انقلاب پابرجاست.

وی در ادامه خطاب به دانش‌‌آموزان حاضر در جلسه، گفت: دو عامل را به دوستانتان انتقال دهید و همیشه در زندگی خود سرلوحه قرار دهید؛ ابتدا حتما منطق را در نظر داشته باشید و در هر تصمیم خود ابتدا عاقلانه تفکر کنید و منطقی تصمیم بگیرید؛ مورد بعدی هدف است و باید برای چند سال بعد خود هدف داشته باشید و برای آن تلاش کنید. افرادی که هدف ندارند پله افرادی می‌شوند که با هدف پیش رفته‌اند، افراد بی‌هدف مجبورند افراد هدف‌دار را تشویق کنند.

در ادامه جلسه فرزاد باباحسینی در خصوص جنگ نرم و فتنه‌ها اذعان کرد: جنگ نرم، جنگی شناختی معرفتی است و شناخت ما را از اصل موضوع، منحرف می‌سازد و جهت‌دهی ما را در موضوعات تغییر می‌دهد، به صورتی که دلخواه خود دشمن باشد.

باباحسینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۰، در جمع نیروهای نظامی فرمودند که فتنه های بعدی، فتنه های دشوارتر و پیچیده‌تری خواهد بود؛ لذا برای مقابله با فتنه‌ها، باید بنیه معنوی خود را تقویت کنید، حتی اگر در میدان تنها ماندید، توانایی ایستادگی در برابر تمامی کفرها را داشته باشید.

او همچنین گفت: تنها کشوری که در نظم نوین جهانی که آرمان و نظریه دارد برای سعادت بشر، جمهوری اسلامی ایران است که ما با این تفکر و استراتژی معنوی که خواهان سعادت بشر است، پیش آمده‌ایم.

در پایان جلسه مسئولین حاضر، به تبادل گفت‌وگو و ارائه نظرات خود با دانش آموزان پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار