امام جمعه موقت زاهدان:

رسالت مهم و خطیر تربیت انسان‌هایی بصیر، آگاه و آشنا به زمان، بر عهده معلمان است

زاهدان (پانا) - امام جمعه موقت زاهدان رسالت مهم و خطیر تربیت انسان‌هایی بصیر، آگاه و آشنا به زمان را بر عهده معلمان دانست.

لینک کوتاه کپی شد
رسالت مهم و خطیر تربیت انسان‌هایی بصیر، آگاه و آشنا به زمان، بر عهده معلمان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین راهداری در اجتماع بزرگ عاشوراییان فرهنگی، حادثه کربلا را واقعه‌ای ماندگار و جاری در تمام دوران‌ها و مقاطع زمانی دانست و خاطرنشان کرد: رسالت مهم و خطیر تربیت انسان‌هایی بصیر، آگاه و آشنا به زمان، بر عهده معلمان است.

وی اظهار کرذ: همه ایام پیش روی ما حکم عاشورا و همه بلاد و سرزمین‌ها در حکم کربلا هستند.

وی افزود: امام حسین علیه السلام شخصیتی حقیقی و حقوقی دارد و آزادگی، انسانیت و ظلم ستیزی از شاخصه‌های بارز شخصیت حقوقی ایشان است که به عنوان معیارهایی جاری و ساری در بین بشریت از آن یاد می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند: "حسین منی و انا من حسین" بیان کرد: چهره جهانی پیامبر و امام حسین برای همه عالم و آدم روشن و ماندگار است و چهره داخلی نبی مکرم اسلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیهم السلام زمینه ساز اصلاح بسیاری از منکرها و تبدیل آن به معروف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین راهداری ادامه داد: آنچه پیامبر در عرصه جامعه جهانی انجام داد، امام حسین نیز به بشریت آموخت که قیام و نهضت او همه بعدی و برای همه آحاد بشر درس استقامت، پایداری و دینداری را در پی دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) شرایطی فراهم شود که خون بهای حسین مظلوم را بگیریم؛ چرا که خونخواهی حسین در جامعه هم برای ظالم که اسیر نفس خود است و نجات می‌یابد و هم برای مظلوم که به دنبال احقاق حق است؛ نافع خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار