مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس؛

کمبود فضای آموزشی، بحرانی جدی پیش‌روی آموزش و پرورش است

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به کمبود فضای آموزشی، این مسئله را بحرانی جدی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضای آموزشی، بحرانی جدی پیش‌روی آموزش و پرورش است

مهدی چیوائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: امسال این مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس، در مسابقات قرآن و عترت، فرهنگی هنری و ورزشی مقام اول را در بین مناطق شهرستانهای استان تهران کسب نمود؛ همچنین دو دانش آموز تیم عضو ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال که مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب نمودند.

چیوائی اذعان کرد: کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی همچنان بحران اصلی است؛ پیگیر تامین زمین و جذب خیر هستیم و این مهم نویدی است برای سال تحصیلی پیش رو تا اتفاقات خوبی حاصل شود. همچنین تشکیل کارگروه عفاف و حجاب و کیفیت بخشی مدیران مدارس از دیگر اقدامات موثر است.

این مقام مسئول اذعان کرد: شهرستان قدس با کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی جز مناطق بحرانی قرار گرفته است؛ مقرر شد ۴باب مدرسه با مشارکت شهرداری شهرستان قدس و اداره کل نوسازی استان تهران تا پایان اسفند ماه تحویل این مدیریت شود.

در پایان سعید شهلی شهردار قدس از تخصیص بودجه دو باب مدرسه در دفترچه عوارض سال ۱۴۰۳، و همچنین همکاریهای بیش از پیش با این مدیریت خبر داد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار